Logo i identyfikacja wizualna

Tworzenie logotypów, wizytówek, papieru firmowego i innych elementów reprezentujących wizualną tożsamość marki

Projektowanie stron internetowych

Opracowanie układów i interfejsów dla stron internetowych i aplikacji, w tym struktura stron, ikony i przyciski

Materiały reklamowe

Projektowanie banerów, ulotek, plakatów, broszur i innych materiałów reklamowych do promocji produktów lub usług

Opakowania produktów

Projektowanie opakowań towarów, w tym pudełek, etykiet i innych elementów, które przyciągają uwagę konsumentów i przekazują informacje o produkcie.

Projektowanie redakcyjne

Opracowanie layoutów książek, czasopism, gazet i innych publikacji, w tym projektowanie stron, typografia i ilustracje

Infografika

Wizualizacja danych i informacji za pomocą grafiki, diagramów i schematów w celu uproszczenia odbioru złożonych informacji

Jak jest tworzony projekt graficzny:

projektów graficznych od naszych specjalistów z Projektygraficzne.pl

Tworzenie koncepcji

Rozwinięcie pomysłu i ogólnego stylu wizualnego

Badania

Badanie grupy docelowej, celów i koncepcji projektu

Adaptacja do druku

Uwzględnienie cech druku, profili kolorów i rozdzielczości

Przygotowanie plików

Tworzenie plików zgodnie z wymaganiami drukarni

Wybór elementów projektowania

Wykorzystanie grafiki, kolorów, czcionek i kompozycji

Zalety stosowania projektu graficznego:

Use Greenshift for building high quality sites for any niche,
unlocking valuable insights, and effortlessly revealing new features

Atrakcyjność:

Profesjonalnie wykonany projekt graficzny może znacznie zwiększyć atrakcyjność produktu lub usługi.

Informacyjność:

Dobry design poprawia odbiór informacji, sprawiając, że staje się bardziej zapadająca w pamięć.

Profesjonalizm:

Jakościowy projekt graficzny nadaje firmie lub produktowi wrażenie profesjonalizmu i troski o detale.

Diferencjacja:

Wyróżnij się spośród konkurencji, tworząc unikalny i łatwo zapamiętywalny design.

Skuteczność marketingu:

Pomaga lepiej przekazać przekaz marketingowy do docelowej grupy odbiorców.